قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار فرهنگ لغات و اصطلاحات پزشکی XTerm Medical Dictionary V2.0.13

لزوم درک کلمات و اصطلاحات تخصصی انگلیسی در هر رشته ای ، قابل اهمیت بوده و دانشجویان و اساتید برای آشنایی با این کلمات و اصطلاحات همواره نیازمند یک بانک اطلاعاتی جامع هستند و البته رشته های پزشکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. نرم افزار XTerm Medical Dictionary یک بانک اطلاعاتی جامع است که برای دانشجویان رشته های پزشکی بسیار مناسب می باشد. این نرم افزار شامل اطلاعاتی چون تعریف کلمات ، مخفف کلمات ، مخفف حروف اول کلمات ، نشانه ها ، خانواده و Mnemonic برای شرایط پزشکی ، ساختارهای تشریحی ، روشها ، داروها و فرآیندهای شیمیایی ، پزشکی و وسایل سنجش میباشد . از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار ، رایگان بودن آن و همچنین امکان بروز رسانی از طریق اینترنت است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار دیکشنری Babylon Pro v9.0.2 r10

    دانلود نرم افزار دیکشنری Babylon Pro v9.0.2 r10


    دانلود نرم افزار دیکشنری Babylon Pro v9.0.2 r10
    | دانلود رایگان قویترین و معروف ترین دیکشنری جهان با کرک تست شده و کاملآ سالم |
    امروزه نرم افزارهای دیکشنری و آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخور دارند. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار دیکشنری بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. دیکشنری Babylon یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دیکشنری است که اکثر افراد در جهان از آن برای ترجمه لغات و متون به زبان های مورد نظر خود استفاده می کنند. این دیکشنری به صورت پیش فرض از 17 زبان مختلف جهان که به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند پشتیبانی می کند که از جمله این زبانهای میتوان به زبان شیرین فارسی اشاره نمود. همچنین این دیکشنری از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و با یک کلیک لغت یا متن مورد نظر به صورت صحیح و روان ترجمه می شود. علاوه بر این دیکشنری بابیلون می تواند به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن مندرج در وب سایت های اینترنتی نماید که شما با کمک این قابلیت به راحتی می توانید وب سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنید. توانایی تبدیل واحدهای پولی و نیز قابلیت تلفظ صحیح و درست کلمات با صداهای مختلف از دیگر ویژگی های این دیکشنری به شمار میرود.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار قدرتمند مترجم متون QTranslate 2.3.0

    دانلود نرم افزار قدرتمند مترجم متون QTranslate 2.3.0


    Qtranslate

    ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد،که در هنگام گشت و گزار در اینترنت به کلمات انگلیسی یا هر زبان دیگر برخورد کنید یا اینکه برای دریافت مقاله ای مجبور شوید وارد سایت های انگلیسی،روسی و ... شوید.خوب برای اینکه از محتوای چنین سایت هایی مطلع شوید باید به زبان ان کشور مسلط باشید.اما اگر زبان آن کشور را بلد نبودید چیکار میکنید؟نگران نباشید خیلی راحت میتوایند از برنامه

    QTranslate

    که در سایت

    میهن دانلود

    قصد معرفی ان را داریم استفاده کنید.


    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار ديکشنري LEC Power Translator World Premium 15 v3.1r9

    دانلود نرم افزار ديکشنري LEC Power Translator World Premium 15 v3.1r9

    دانلود نرم افزار ديکشنري LEC Power Translator World Premium 15 v3.1r9
    | دانلود رایگان قدرتمند ترین دیکشنری جهان |

    در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان

    LEC Power Translator

    برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قويترين و کاملترين ديکشنري هاي حال حاضر جهان به شمار ميرود و از محدود نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر به ترجمه متون مي باشد. در واقع با کمک اين برنامه شما قادر خواهيد بود تا متن هاي طولاني را با يک کليک به زبان مورد نظرتان ترجمه کنيد اين ويژگي سبب شده تا ديکشنري هاي شرکت LEC جز پرطرفدارترين و پرفروش ترين ديکشنري ها در جهان باشند. اگر در خاطرتان باشد چند سال پيش تبليغات بسيار گسترده اي در بين سايت هاي ايراني براي فروش نسخه 12 اين ديکشنري با شعارهاي تبليغاتي ترجمه متنهاي طولاني در عرض 3 ثانيه، حتي متنهاي روي کاغذ بدون نياز به تايپ، مترجم قدرتمند متني و ... صورت گرفت که ميهن دانلود هم براي اولين بار در ميان سايت هاي ايراني، آنرا به صورت کاملآ رايگان براي دانلود کاربران محترم قرار داد. هم اکنون نسخه اي که در اختيارتان قرار گرفته جديد ترين نسخه اين ديکشنري يعني نسخه 15 مي باشد که بر خلاف نسخه 12 از زبان فارسي پشتيباني نميکند. اين نسخه از 13 زبان زنده دنيا که شامل English, Chinese, Dutch, French, German, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Spanish, Russian و Ukrainian مي باشد پشتیباني مي کند و قادر به ترجمه لغت و متون هر کدام از اين زبان ها به ديگري مي باشد. متن ترجمه شده توسط اين برنامه برخلاف ساير برنامه هاي ديکشنري، کاملآ صحيح و روان و بدون غلط مي باشد که اين امر سبب مي شود تا بسياري از زبان آموزان براي يادگيري بهتر و آشنايي دقيق با معني کلمات و جملات از اين دیکشنری استفاده کنند. يکي از امکانات بسيار عالي اين نرم افزار پشتيباني از تکنولوژي OCR است بدين ترتيب که شما با استفاده از اين قابليت قادريد تا با کمک هوش مصنوعي برنامه متن یک کاغذ یا متن موجود در صفحات يک کتاب را بدون تایپ متن آن، ترجمه کنيد به عبارت دیگر برنامه خود متن کاغذ را تشخیص می دهد و اقدام به ترجمه آن می نماید. علاوه بر اين قابليت تبديل گفتار به

    نوشتار

    و بلعکس يکي ديگر از امکاناتي است که در نسخه ي جديد اين ديکشنري گنجانده شده و ميتوان از آن به منظور ترجمه یک متن تنها با خواندن کلمات و جملات آن در برنامه استفاده کرد. ترجمه صفحات وب، ترجمه مستقيم متن در هنگام چت در انواع نرم افزارهاي مسنجر، ترجمه متون انواع فايل هاي آفيس و ... از ديگر امکانات اين نرم افزار به شمار ميروند.


    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود